Megoldásaim
1. Elemzés
Első körben felmérem a weboldalad jelenlegi állapotát, hogy olyan lehetőségeket találjunk, amiket kihasználva hatékonyan növelhetjük az organikus forgalmad.
Itt tipikusan az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint a SEO audit, kulcsszókutatás, versenytárs elemzés, (opcionálisan) YouTube SEO audit.
2. Megvalósítás
Második lépésként felvázolom Neked az elemzés eredményeit, és hogy milyen lehetőségeket látok. Egy közösen összeállított terv mentén aztán megvalósítjuk a javaslatokat.
Itt tipikusan az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint a SEO optimalizálás, tartalomfejlesztés, linképítés, YouTube videók SEO-zása.
3. Visszamérés
A munka eredményeit folyamatosan visszakövetjük, és finomhangolunk ha kell. Ennél az etapnál a SEO munkát a folyamatos tartalomfejlesztés és „karbantartás” jellemzi.
Itt tipikusan az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint a riporting, tartalomfejlesztés, SEO reaudit, eseti tanácsadás.
Tekintsd meg a teljes szolgáltatás listámat, vagy vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi gombra kattintva!
1. Megállapodás, első elemzések
Egy SEO szakértő felbérlése jellemzően egy konkrét feladattal indul, ami miatt egyáltalán felmerült egy ilyen igény a szervezeten belül. Első lépésként tehát az első körös SEO problémád elemzése lesz a feladatom.
Itt tipikusan az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint az egyedi SEO elemzés, a SEO audit, kulcsszókutatás, versenytárs elemzés, CRO projekt.
2. Eseti projektek, egyedi megoldások
Az együttműködés gerincét a havi rendelkezésre állás adja, aminek során eseti jelleggel felmerülő feladatokhoz vagy hosszabb lefutású SEO projektekhez tudok számotokra szakmai inputokat nyújtani.
Itt tipikusan az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint az eseti SEO tanácsadás, egyedi elemzések, linképítés, local SEO, YouTube SEO – amire csak szükségetek lehet.
3. Folyamatos tanácsadás
A partnerkapcsolat további részében kvázi „alvó” SEO ügynökként bármikor készenlétben állok, hogy segíteni tudjak Nektek. Akár egy meglévő projekt feladatairól legyen szó, vagy egy teljesen új projektről, a know-how-t biztosítom!
Itt továbbra is az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint az eseti SEO tanácsadás, egyedi elemzések, de már megjelenik a riporting is.
Tekintsd meg a teljes szolgáltatás listámat, vagy vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi gombra kattintva!
1. Probléma megértése, elemzés
Keressünk egy „kályhát”. Első lépésként átbeszéljük a konkrét célt, egy probléma esetén pedig annak körülményeit, hogy milyen változások előzték meg azt. Az inputok alapján aztán elvégzem a szükséges elemzéseket.
Itt tipikusan az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint az egyedi SEO elemzés, a SEO audit, kulcsszókutatás, versenytárs elemzés, CRO projekt.
2. Javaslatok, cselekvési terv
A kapott eredményeket közösen átbeszéljük, a látottak alapján felvázolok néhány hipotézist, vagy – pl menü esetén – pár kezdeti draftot. Ezek után kialakítunk egy cselekvési tervet, aminek végrehajtásával elérhetjük a kívánt célt.
Itt tipikusan az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint az eseti SEO tanácsadás, egyedi elemzések, linképítés, local SEO, YouTube SEO – amire csak szükségetek lehet.
3. Az eredmények visszamérése
A terv végrehajtása után visszamérjük az eredményeket a fő KPI-ok mentén, hogy vajon a változtatások hatékonyak voltak, vagy szükséges-e néminemű javítás, újratervezés, vagy esetleg sürgős beavatkozás.
Itt továbbra is az olyan szolgáltatások játszanak főszerepet, mint az eseti SEO tanácsadás, egyedi elemzések, de már megjelenik a riporting is.
Tekintsd meg a teljes szolgáltatás listámat, vagy vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi gombra kattintva!
1. Kutatás, elemzés, és a hipotézisek felállítása
Első lépésben az eddigi kutatások, nemzetközi best practice-ek, és a weboldal saját adatai alapján arra keressük a választ: hol morzsolódnak le a userek a sales funnel-ben? Miért?
Ezek alapján felállítom a hipotéziseket, amiket pedig különféle kritériumok alapján egy prioritási sorrendbe teszek.
2. A/B tesztek kialakítása, éles tesztelés
A következő lépésben megtervezem a tényleges teszteket a hipotézisekhez, amiket aztán előkészítünk, majd előtesztelünk, és ha minden jól működik, élesítjük.
Emellett ki kell számítani, hogy mekkora látogatószám és elvárt pozitív hatás szükséges egy statisztikailag szignifikáns eredmény eléréséhez. Elkerülendő a másodfajú hibát, és minimalizálva az elsőfajú hibát.
3. A tesztek kiértékelése, next stepek
Miután megfelelő ideig (max 4-6 hétig) futtattuk a teszteket, a kapott eredményeket kiértékeljük.
Itt fog kiderülni számunkra, hogy vajon a) statisztikailag szignifikánsak-e az eredmények, valamint b) hogy van-e „győztes” tesztünk. Azaz: tudunk-e olyan tartalmi változtatást, ami ténylegesen is elősegíti a konverziós ráta növelését.
Tekintsd meg a teljes szolgáltatás listámat, vagy vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi gombra kattintva!
Ha pedig kíváncsi vagy arra, hogy kikkel dolgoztam eddig együtt, mit mondanak rólam az ügyfeleim, vagy szeretnél esettanulmányokat olvasni, akkor látogasd meg a Referenciák oldalt!