Szolgáltatásaim
SEO tanácsadás
Ha SEO know-how-ra van szükséged, azaz egy külsős szakértőre, aki hasznos tanácsokat tud adni 1-1 bonyolultabb feladat (pl fejlesztés, tartalmi változtatás) SEO részében.
SEO audit
Ennek segítségével felmérem a website-od jelenlegi állapotát, majd olyan javaslatokat teszek, amikkel hatékonyan & eredményesen javítani tudjuk annak organikus forgalmát. A listán szereplő javaslatokat aszerint priorizálom, hogy melyek tudják a legkisebb befektetéssel a legnagyobb hasznot hozni.
Kulcsszókutatás
Hiszen enélkül hogyan is tudnánk, hogy egy adott piacon hogyan és mire keresnek pontosan a felhasználók? Vagy hogy mi 1-1 keresés mögött a keresési szándék? Egy kulcsszókutatás olyan, mint egy online piackutatás: megkerülhetetlen.
Versenytárs elemzés
Nem kell mindig újra feltalálni a kereket ha sikeresek akarunk lenni. Nagyon jó ötleteket tudnak adni a konkurenseink, amiket átvéve máris előrébb kerülhetünk a találati listán. Pl: ők hogyan optimalizálták tartalmilag a kategória oldalaikat?
Egyedi elemzés, megvalósítás
Amikor egy kifejezetten weboldal- vagy iparág-specifikus problémával állsz szemben. Egy rosszul strukturált problémával, amire egy egyedi (SEO) elemzés tud választ adni. Egy ilyen elemzés igen összetett, és egy, több SEO/online marketing területet is lefedő elemzést kíván. Ezek a kedvenceim!
Nemzetközi SEO
Szeretnél kilépni egy külföldi piacra? Vagy nyitni nemzetközi userek felé? Együtt megcsináljuk! Egy nemzetközi SEO projekt jellemzően igen komplex feladat, ami mély, átfogó szemléletet követel meg. Szakmailag és elemzéstechnikailag is.
Konverzió optimalizálás (CRO)
Nem mindegy, hogy 100 felhasználóból 2, vagy 5 vásárol ténylegesen is. A CRO egy meglepően mellőzött, ám igen hatékony eszköz arra, hogy intenzív módon javítsuk az üzleti teljesítményedet.
Youtube SEO
A YouTube a második legnépszerűbb kereső a Google után. Ha fontos a célközönségednek, miért ne akarnál látható lenni rajta? Itt egy kicsit más a „SEO-zás” logikája, mint a Google esetében, és mások is a célok. De ne ijedj meg, együtt elérjük ezeket a célokat!
Linképítés
Bár az AI felemelkedésének korában nem tudjuk biztosan hogyan változik ennek relevanciája és fontossága, mindazonáltal egy minőségi külső hivatkozás a mai napig egy igen erős jel a Google számára. Ez azt mutatja: weboldalunk tartalma értékes, amiről érdemes széles körben beszélni. Fontos azonban: a linképítés NEM old meg mindent!
1.
Közösen átbeszéljük a projektet, a feladatokat, és a célokat.
És a legfontosabb: ennél a pontnál derül ki számunkra, hogy megvan-e az ügyfél-tanácsadó kémia. E nélkül nem fogunk közös projektbe kezdeni.
2.
A megbeszéltek alapján adok egy egyedi árajánlatot.
Ebben az ajánlatban leírom Neked, hogy milyen szolgáltatásokat javasolok, amikkel el tudjuk érni a kitűzött célt; és hogy milyen formában fogod megkapni az anyagokat.
3.
A harmadik lépcsőben átbeszéljük az ajánlat részleteit: az árakat, a feladatokat, a javasolt szolgáltatások körét, valamint azok ütemezését.
A cél, hogy mind a kettőnk számára a legmegfelelőbb ajánlatot alakítsuk ki.
4.
Amennyiben minden rendben az ajánlattal, megkötjük a szerződést. *whoop whoop!*
Next step-ként, közösen átnézzük vállalkozásod üzleti folyamatait és ha szükséges, a „terméket” (a website működését) is.
A 4. lépcső kiemelten fontos ahhoz, hogy vállalkozásod üzleti folyamataihoz igazítsuk a SEO folyamatokat. Ez azért kell, hogy minden fontos érintettet is bevonjunk a projektbe. Továbbá hogy maximalizálni tudjuk annak lehetőségét, hogy a javaslatok ténylegesen is implementálásra kerüljenek. Főleg a nagyobb szervezeteknél ez egy kihagyhatatlan lépés.
LEET: hogyan válasszunk le egy webshopot a híroldalról?
Az ember azt hinné, hogy megannyi migrációs projekt után már nem érhetik meglepetések. Tévedés. A…
Forgalomnövelés a B2B SEO segítségével: nem lehetetlen!
A tartalmi változtatások, és némi technikai optimalizálás hatására több, mint 52%-al nőtt az organikus munkamenetek…
Szabó Csaba vagyok, a SEO Tailor. Ex-Head of SEO, jelenleg nemzetközi SEO tanácsadó. 2017 óta foglalkozom keresőoptimalizálással, nemrég azonban úgy döntöttem, hogy az ügynökségi környezetet hátrahagyva inkább a vállalkozói ambícióimat szeretném követni.
Számos szakmai konferencián vettem részt az elmúlt években. A legbüszkébb arra vagyok, hogy 2021-ben előadhattam a tavaszi BrightonSEO konferencián. Sajnálatomra (a még mindig tomboló pandémia miatt) csak online. De a pozitív visszajelzések – akár kommentekben, akár Twitteren – bőven kompenzáltak ezért.
Ha szeretnél rólam & a munkásságomról többet megtudni, vagy arról olvasni, hogy miért szeretem annyira az online marketinget, kattints a lenti gombra! 🙂