Szolgáltatásaim

Miben tudok Neked segíteni?

A fő szakterületem a keresőoptimalizálás, mellette pedig nemrég elkezdtem foglalkozni a konverzió optimalizálással is. SEO-n belül bármilyen elképzelhető tevékenységet el tudok végezni, amire csak szükséged lehet. Akár olyan, ritkábban előkerülő keresőoptimalizálási feladatokat is, mint pl YouTube SEO.

Nagy hangsúlyt fektetek a stratégiai szintű SEO-ra. Nem fogom azzal kiszúrni a szemedet, hogy „Építsünk X db prémium linket, és kész.” Hanem az lesz a célom, hogy a keresőoptimalizálás az üzleti folyamataid organikus része legyen. Csak így tudunk hatékonyan eredményeket elérni.

Tekintsd meg a szolgáltatásaim részletes leírását alant!

SEO tanácsadás ikon

SEO tanácsadás

Ha SEO know-how-ra van szükséged, azaz egy külsős szakértőre, aki hasznos tanácsokat tud adni 1-1 bonyolultabb feladat (pl fejlesztés, tartalmi változtatás) SEO részében.

SEO audit ikon

SEO audit

Ennek segítségével felmérem a website-od jelenlegi állapotát, majd olyan javaslatokat teszek, amikkel hatékonyan & eredményesen javítani tudjuk annak organikus forgalmát. A listán szereplő javaslatokat aszerint priorizálom, hogy melyek tudják a legkisebb befektetéssel a legnagyobb hasznot hozni.

Kulcsszókutatás ikon

Kulcsszókutatás

Hiszen enélkül hogyan is tudnánk, hogy egy adott piacon hogyan és mire keresnek pontosan a felhasználók? Vagy hogy mi 1-1 keresés mögött a keresési szándék? Egy kulcsszókutatás olyan, mint egy online piackutatás: megkerülhetetlen.

Versenytárs elemzés ikon

Versenytárs elemzés

Nem kell mindig újra feltalálni a kereket ha sikeresek akarunk lenni. Nagyon jó ötleteket tudnak adni a konkurenseink, amiket átvéve máris előrébb kerülhetünk a találati listán. Pl: ők hogyan optimalizálták tartalmilag a kategória oldalaikat?

Egyedi megoldások ikon

Egyedi elemzés, megvalósítás

Amikor egy kifejezetten weboldal- vagy iparág-specifikus problémával állsz szemben. Egy rosszul strukturált problémával, amire egy egyedi (SEO) elemzés tud választ adni. Egy ilyen elemzés igen összetett, és egy, több SEO/online marketing területet is lefedő elemzést kíván. Ezek a kedvenceim!

Nemzetközi SEO ikon

Nemzetközi SEO

Szeretnél kilépni egy külföldi piacra? Vagy nyitni nemzetközi userek felé? Együtt megcsináljuk! Egy nemzetközi SEO projekt jellemzően igen komplex feladat, ami mély, átfogó szemléletet követel meg. Szakmailag és elemzéstechnikailag is.

Konverzió optimalizálás ikon

Konverzió optimalizálás (CRO)

Nem mindegy, hogy 100 felhasználóból 2, vagy 5 vásárol ténylegesen is. A CRO egy meglepően mellőzött, ám igen hatékony eszköz arra, hogy intenzív módon javítsuk az üzleti teljesítményedet.

YouTube SEO ikon

Youtube SEO

A YouTube a második legnépszerűbb kereső a Google után. Ha fontos a célközönségednek, miért ne akarnál látható lenni rajta? Itt egy kicsit más a „SEO-zás” logikája, mint a Google esetében, és mások is a célok. De ne ijedj meg, együtt elérjük ezeket a célokat!

Linképítés ikon

Linképítés

Bár az AI felemelkedésének korában nem tudjuk biztosan hogyan változik ennek relevanciája és fontossága, mindazonáltal egy minőségi külső hivatkozás a mai napig egy igen erős jel a Google számára. Ez azt mutatja: weboldalunk tartalma értékes, amiről érdemes széles körben beszélni. Fontos azonban: a linképítés NEM old meg mindent!

 Mi történik a kapcsolatfelvétel után?

1.

Közösen átbeszéljük a projektet, a feladatokat, és a célokat.

És a legfontosabb: ennél a pontnál derül ki számunkra, hogy megvan-e az ügyfél-tanácsadó kémia. E nélkül nem fogunk közös projektbe kezdeni.

2.

A megbeszéltek alapján adok egy egyedi árajánlatot.

Ebben az ajánlatban leírom Neked, hogy milyen szolgáltatásokat javasolok, amikkel el tudjuk érni a kitűzött célt; és hogy milyen formában fogod megkapni az anyagokat.

3.

A harmadik lépcsőben átbeszéljük az ajánlat részleteit: az árakat, a feladatokat, a javasolt szolgáltatások körét, valamint azok ütemezését.

A cél, hogy mind a kettőnk számára a legmegfelelőbb ajánlatot alakítsuk ki.

4.

Amennyiben minden rendben az ajánlattal, megkötjük a szerződést. *whoop whoop!*

Next step-ként, közösen átnézzük vállalkozásod üzleti folyamatait és ha szükséges, a „terméket” (a website működését) is.

A 4. lépcső kiemelten fontos ahhoz, hogy vállalkozásod üzleti folyamataihoz igazítsuk a SEO folyamatokat. Ez azért kell, hogy minden fontos érintettet is bevonjunk a projektbe. Továbbá hogy maximalizálni tudjuk annak lehetőségét, hogy a javaslatok ténylegesen is implementálásra kerüljenek. Főleg a nagyobb szervezeteknél ez egy kihagyhatatlan lépés.

Esettanulmányok

Véleményem szerint az esettanulmányok egy szakértő egyik, ha nem a legértékesebb tartalmai. Amellett, hogy növelik a transzparenciát, kiválóan be tudják mutatni, hogy hogyan is dolgozott az adott szakértő, kivel dolgozott, milyen problémát sikerült megoldania, és a legfontosabb: milyen eredményekkel.

Akikkel már együtt dolgoztam

A külföldi oldalakon divatos szóhasználattal élve: „You are in great company!” Számos kiváló üzleti vállalkozással volt szerencsém egy SEO projektben részt venni. Ők bíztak abban, hogy a keresőoptimalizálási feladataik jó kezekbe kerülnek és jó megtérülést hoznak. Nos, szerintem jól döntöttek.:) Te hogy döntesz?

Rólam

Szabó Csaba SEO szakértő

Szabó Csaba vagyok, a SEO Tailor. Ex-Head of SEO, jelenleg nemzetközi SEO tanácsadó. 2017 óta foglalkozom keresőoptimalizálással, nemrég azonban úgy döntöttem, hogy az ügynökségi környezetet hátrahagyva inkább a vállalkozói ambícióimat szeretném követni.

Számos szakmai konferencián vettem részt az elmúlt években. A legbüszkébb arra vagyok, hogy 2021-ben előadhattam a tavaszi BrightonSEO konferencián. Sajnálatomra (a még mindig tomboló pandémia miatt) csak online. De a pozitív visszajelzések – akár kommentekben, akár Twitteren – bőven kompenzáltak ezért.

Ha szeretnél rólam & a munkásságomról többet megtudni, vagy arról olvasni, hogy miért szeretem annyira az online marketinget, kattints a lenti gombra! 🙂

Kérdésed van?

Vagy szeretnél velem együtt dolgozni? Vedd fel velem a kapcsolatot!